scroll down

Regulamin serwisu

Regulamin Serwisu GR8 WAY (dalej jako „Regulamin”)

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Serwis GR8 WAY, dostępny pod adresem internetowym https://www.gr8way.pl/, prowadzony jest przez GR8 WAY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (31-018), ul. Świętego Jana 2, wpisaną do Rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000738190, NIP: 6762551411, REGON: 380638840.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu oraz zasady i tryb zawierania umów z Klientem na odległość za pośrednictwem Serwisu.
  3. Usługodawca, w związku ze świadczeniem Usług, posiada licencję przewoźnika (tzw. licencję transportową) na przewóz osób dla:
    • samochodów osobowych;
    • samochodów konstrukcyjnie przystosowanych do przewozu od 7 do 9 osób, typu VAN; a także zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.

§ 2 Definicje

Ilekroć w niniejszym Regulaminie mowa jest o:

  1. Formularzu zamówienia – należy przez to rozumieć interaktywny formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybór usług i warunków ich realizacji, w tym sposobu płatności;
  2. Kliencie – należy przez to rozumieć każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Serwisu;
  3. Konsumencie – należy przez to rozumieć osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej oraz osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, która zawiera z Usługodawcą umowę w ramach Serwisu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  4. Usłudze – należy przez to rozumieć dostępną w Serwisie usługę turystyczną lub transfer, będącą przedmiotem Umowy między Klientem a Usługodawcą;
  5. Karcie Usługi – należy przez to rozumieć stronę, na której znajdują się szczegółowe informacje o danej Usłudze, sprzedawanej w Serwisie;
  6. Przedsiębiorcy – należy przez to rozumieć osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobę prawną i jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonującą we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Serwisu;
  7. Serwisie – należy przez to rozumieć stronę internetową, prowadzoną przez Usługodawcę pod adresem internetowym https://www.gr8way.pl/;
  8. Umowie – należy przez to rozumieć umowę o świadczenie Usług rezerwacji usługi turystycznej lub transferu, zawieraną albo zawartą między Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu;
  9. Umowie zawartej na odległość – należy przez to rozumieć umowę zawartą z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
  10. Usługodawcy – należy przez to rozumieć GR8 WAY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (31-018), ul. Świętego Jana 2, wpisaną do Rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000738190, NIP: 6762551411, REGON: 380638840;
  11. Zamówieniu – należy przez to rozumieć oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy z Usługodawcą.

§ 3 Kontakt z Usługodawcą

  1. Usługodawca umożliwia kontaktowanie z się nim, niezależnie od pory dnia, w następujący sposób:
    • kontakt listowny, pod następującym adresem pocztowym: ul. Świętego Jana 2, 31-018 Kraków;
    • kontakt mailowy, pod następującym adresem e-mail: booking@gr8way.pl.
  2. Usługodawca umożliwia również kontaktowanie się z nim telefonicznie, pod następującym numerem telefonu: +48 12 352 34 55, w godzinach między 6.00 a 23.00, od poniedziałku do niedzieli.

§ 4 Zakres Usług i warunki techniczne ich świadczenia

  1. Usługodawca udostępnia Klientom, za pomocą Serwisu, następujące usługi świadczone drogą elektroniczną:
    • wyświetlanie zawartości Serwisu;
    • rezerwacja usług turystycznych oraz transferów.
  2. Usługi, o których mowa jest w ust. 1, świadczone są przez Usługodawcę w języku polskim.
  3. Usługi, o których mowa jest w ust. 1 lit. b, świadczone są przez Usługodawcę odpłatnie, zgodnie z cenami każdorazowo wskazanymi w Karcie Usługi.
    • Aby Klient mógł skorzystać z Serwisu oraz udostępnionych w nim treści, powinien posiadać:
    • możliwość połączenia się z siecią Internet;
    • urządzenie oraz oprogramowanie, pozwalające na przeglądanie stron WWW;
    • skonfigurowaną i zaktualizowaną do najnowszej wersji przeglądarkę internetową;
    • włączoną obsługę plików Cookie i JavaScript.
  4. Korzystanie z usług, o których mowa jest w ust. 1, nie wymaga założenia konta w Serwisie.
  5. Usługodawca nie pokrywa kosztów połączenia urządzeń Klienta z Internetem.
  6. Usługodawca zapewni prawidłowe funkcjonowanie Serwisu oraz swobodny dostęp do znajdujących się w nim treści. W przypadku planowanych przerw w działaniu Serwisu, Usługodawca niezwłocznie poinformuje o nich Klientów poprzez umieszczenie w Serwisie stosownego komunikatu.
  7. W przypadku nieplanowanych przerw w funkcjonowaniu Serwisu, spowodowanych m. in. awariami, Usługodawca zobowiązuje się do podjęcia działań ukierunkowanych na rozwiązanie lub usunięcie przyczyn takich przerw.
  8. W szczególnych przypadkach, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność Serwisu, Usługodawca ma prawo do czasowego wstrzymania lub ograniczenia świadczenia Usług, bez konieczności wcześniejszego poinformowania o tym Klientów. W takim przypadku Usługodawca jest zobowiązany do niezwłocznego podjęcia działań ukierunkowanych na rozwiązanie lub usunięcie przyczyn takich przerw.
  9. Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu oraz z udostępnianych w nim treści wyłącznie we własnym zakresie, zgodnie z ich przeznaczeniem, obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami Regulaminu, mając jednocześnie na uwadze poszanowanie dóbr osobistych osób trzecich.
  10. Z chwilą rozpoczęcia korzystania z Serwisu, Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  11. Zabronione jest dostarczanie przez Klientów, za pośrednictwem Serwisu, treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, poniżającym, mogących wprowadzić w błąd, a także treści zawierających wirusy lub też mogących, w jakikolwiek sposób, wywołać zakłócenia lub uszkodzenia systemów teleinformatycznych Usługodawcy lub innych Klientów. W przypadku otrzymania przez Usługodawcę urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze dostarczonych przez Klienta, Usługodawca może niezwłocznie usunąć te dane lub uniemożliwić dostęp do tych danych. W przypadku otrzymania przez Usługodawcę urzędowego zawiadomienia o bezprawnym charakterze danych dostarczonych przez Klienta i uniemożliwienia dostępu do tych danych, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem takiego Klienta za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych.
  12. W przypadku uzyskania przez Usługodawcę wiadomości o korzystaniu przez Klienta z Usług niezgodnie z Regulaminem, Usługodawca powiadomi Klienta o treści uzyskanych informacji oraz skieruje do Klienta żądanie niezwłocznego zaprzestania nieuprawnionych działań, pod rygorem zaprzestania przetwarzania jego danych i możliwości korzystania z Usług.
  13. Usługodawca, z zastrzeżeniem przepisów obowiązującego prawa, nie ponosi odpowiedzialności za:
    • problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w urządzeniach, systemie teleinformatycznym lub w infrastrukturze telekomunikacyjnej, z których korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi prawidłowe korzystanie z Serwisu oraz usług świadczonych za jego pomocą;
    • skutki korzystania z Serwisu i zawartych w nim treści przez Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, postanowieniami Regulaminu lub zasadami współżycia społecznego;
    • niedostępność Serwisu spowodowaną działaniem siły wyższej;
    • niedostępność Serwisu spowodowaną działaniami lub zaniechaniami Klienta.
  14. Klient zobowiązuje się do zwolnienia Usługodawcy z jakichkolwiek kosztów bądź odpowiedzialności, związanych z treściami, o których mowa w ust. 8, dostarczanych przez Klienta do lub przez Serwis, w szczególności w przypadku roszczeń wysuwanych wobec Usługodawcy przez osoby trzecie.

§ 5 Informacje ogólne

  1. Usługodawca, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Serwisu, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Składanie Zamówień przez Klienta na Usługi opisane w Serwisie możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych, umożliwiających realizację Zamówienia.
  3. Ceny podane w Serwisie są podane w walucie euro i są cenami brutto, uwzględniającymi prowizję dla operatora płatności, opłatę rezerwacyjną oraz podatek VAT.
  4. Klient jest informowany o całkowitej kwocie do zapłaty w trakcie składania Zamówienia.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Usług, w szczególności w przypadku, gdy te zostaną zmienione przez podmioty oferujące bilety wstępu do obiektów, do których organizowana jest usługa turystyczna, a także do przeprowadzania akcji promocyjnych, na warunkach określonych w komunikacie informującym o danej akcji promocyjnego. Klient nie ma prawa żądania uwzględnienia zmiany ceny Usługi w przypadku złożenia zamówienia przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

§ 6 Zasady składania Zamówienia

  1. W celu złożenia Zamówienia, Klient powinien dokonać wyboru Usługi, którą jest zainteresowany, poprzez wrzucenie go do wirtualnego koszyka.
  2. Składając Zamówienie, Klient zostanie przekierowany na stronę partnera Usługodawcy, za pomocą której dokona wyboru parametrów Usługi, udostępnienia danych niezbędnych do złożenia Zamówienia oraz opłaci Usługę.
  3. Po wybraniu Usługi, Klient dokonuje jej personalizacji, poprzez wybranie – z udostępnionych w Serwisie lub na stronie partnera Usługodawcy – preferowanych terminów oraz godzin realizacji usługi turystycznej lub transferu, a także liczby uczestników, dla których realizowana ma być Usługa, z uwzględnieniem czy są to osoby dorosłe, czy też dzieci.
  4. W zależności od rodzaju Usługi, Klient może zostać poproszony o podanie lub wybranie z dostępnych w Serwisie dodatkowych informacji, w szczególności adresu odbioru Klienta, numeru lotu czy typu samochodu.
  5. W toku składania Zamówienia, Klient powinien podać swoje następujące dane osobowe:
    • imię i nazwisko jednego uczestnika, jego numer telefonu oraz adres poczty e-mail – w przypadku Usługi transferu;
    • imiona i nazwiska wszystkich uczestników, numer telefonu oraz adres poczty e-mail jednego z uczestników – w przypadku Usługi w postaci usługi turystycznej.
  6. Po zatwierdzeniu wprowadzonych danych oraz wybranych Usług, Klient, za pośrednictwem strony partnera Usługodawcy, zobowiązany jest dokonać płatności za Usługi (z góry). Brak płatności skutkować będzie niezawarciem Umowy.
  7. Klient zostanie automatycznie przeniesiony na stronę partnera Usługodawcy w celu dokonania płatności.
  8. Płatności za Usługi można dokonać wyłącznie przy wykorzystaniu karty debetowej lub kredytowej albo przelewem bankowym, w ramach tzw. usługi Sofort, za pośrednictwem operatora płatności Stripe. Informacje o sposobach dokonywania płatności oraz warunkach takich transakcji Klient znajdzie na stronie internetowej ww. operatora, tj.  https://www.stripe.com/.
  9. Dokonując wpłat, Klient powinien postępować zgodnie z instrukcjami operatora płatności.
  10. Dokonując wpłat, Klient może zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych. W takim przypadku administratorem danych osobowych będzie operator płatności. Informacje o sposobie przetwarzania takich danych osobowych Użytkownik znajdzie na stronie internetowej operatora, znajdującej się pod następującym adresem: https://www.stripe.com/.
  11. Po złożeniu Zamówienia, Klient będzie informowany w wiadomościach mailowych, przesyłanych na adres mailowy podany przez niego przy składaniu Zamówienia, o aktualnym statusie realizacji Zamówienia, w szczególności o numerze rezerwacji.
  12. Z chwilą otrzymania przez Klienta, na adres poczty e-mail wskazany przez niego przy składaniu Zamówienia, potwierdzenia dokonania rezerwacji, zawarta zostaje między Klientem a Usługodawcą Umowa.
  13. W przypadku dalszych kontaktów Klienta z Usługodawcą, Klient może zostać zobowiązany przez Usługodawcę do wskazania numeru rezerwacji, w celu prowadzenia sprawnej komunikacji.

§ 7 Prawo odstąpienia od Umowy i odwołanie Usługi

  1. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
    • o świadczenie Usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
    • o świadczenie Usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia Usługi.
  2. W przypadkach innych niż wskazane w ust. 1, Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg ww. terminu rozpoczyna się od zawarcia Umowy.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną, poprzez przesłanie oświadczenia na adresy – pocztowy lub e-mail – podane w § 3. ust. 1 niniejszego Regulaminu.
  5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Usługodawca niezwłocznie prześle Konsumentowi, na podany przez niego adres e-mail, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  6. Skutki odstąpienia od Umowy są następujące:
    • w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę tę uważa się za niezawartą;
    • w przypadku odstąpienia od Umowy, Usługodawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności;
    • zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu należności bezpośrednio Konsumentowi, jeżeli dokonał on płatności przy użyciu cudzego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej. W takiej sytuacji zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Usługodawcy albo w inny sposób, za wyraźną zgodą Konsumenta.
  8. W przypadkach, w których Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, może on skorzystać z darmowej rezygnacji z Usługi, z zastrzeżeniem, że taka możliwość przysługuje Klientowi nie później niż na 24 godziny przed wybranym przez Klienta terminem Usługi w postaci usługi turystycznej lub transferu.
  9. Usługodawca zastrzega, w sytuacjach od niego niezależnych, a leżących po stronie podmiotów realizujących usługę turystyczną lub transferu (jak np. wizyta w muzeum delegacji rządowych, obchody uroczystości itp.), odwołanie wykonania Usługi. W takim przypadku Klientowi zwracane są środki pieniężne zgodnie z zasadami przewidzianymi u organizatora usługi turystycznej lub transferu.

§ 8 Reklamacje

  1. Usługodawca odpowiada wobec Konsumenta za brak zgodności Usługi z Umową. Do postępowania reklamacyjnego w takim przypadku zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w § 3. ust. 1 niniejszego Regulaminu adresy Usługodawcy.
  3. Klient, w treści reklamacji zobowiązany jest podać informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności:
    • rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości;
    • żądanie Klienta;
    • dane kontaktowe Klienta, na które możliwe będzie wysłanie odpowiedzi na reklamację, tj. imię i nazwisko, adres poczty e-mail lub adres do korespondencji.
  4. Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa, Usługodawca rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia przez Klienta.

§ 9 Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą wyłącznie Przedsiębiorców.
  2. Usługodawca, w sytuacji, gdy Usługi mają być świadczone na rzecz Przedsiębiorcy, przedstawia mu indywidualnie przygotowaną ofertę.
  3. Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi wobec Przedsiębiorcy zostaje wyłączona.
  4. Przedsiębiorcy nie przysługuje prawo odstąpienia od zawartej Umowy.
  5. Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Przedsiębiorcą w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Przedsiębiorcy żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
  6. Usługodawca może wypowiedzieć Umowę zawartą z Przedsiębiorcą ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn takiego wypowiedzenia. Wystarczające w takiej sytuacji będzie przesłanie Przedsiębiorcy odpowiedniego oświadczenia.
  7. Odpowiedzialność Usługodawcy w stosunku do Przedsiębiorcy jest ograniczona, bez względu na jej podstawę prawną do wysokości zapłaconej ceny. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialność w stosunku do Przedsiębiorcy za utracone korzyści.
  8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Przedsiębiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

§ 10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą;
    • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą;
    • Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);
    • Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 11 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zbieranych za pośrednictwem Serwisu, jest Usługodawca.
  2. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności, dostępną na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem /polityka-prywatnosci.
  3. Administrator danych osobowych nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta nieprawdziwych danych osobowych.

§ 12 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Serwis, zawierane są w języku angielskim. W tym samym języku następuje realizacja Usług.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest:
    • zmiany przepisów prawa;
    • zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

      Każdorazowo takie zmiany wchodzą w życie z chwilą umieszczenia zmienionego tekstu Regulaminu w Serwisie, z zastrzeżeniem, że takie zmiany nie odnoszą skutku wobec Klientów, którzy zawarli z Usługodawcą Umowę przed wprowadzeniem zmian Regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Powyższe nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie Umowy. Jeśli więc przepisy, które obowiązują w państwie Konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze Umowy, to znajdą one zastosowanie w Umowie.
  4. Regulamin jest udostępniony Klientom za pośrednictwem Serwisu nieodpłatnie, w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.