Regulamin Serwisu GR8 WAY (dalej jako „Regulamin”)
§ 1 Postanowienia ogólne
- Serwis GR8 WAY, dostępny pod adresem internetowym https://www.gr8way.pl/, prowadzony jest przez GR8 WAY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (31-018), ul. Świętego Jana 2, wpisaną do Rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000738190, NIP: 6762551411, REGON: 380638840.
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu oraz zasady i tryb zawierania umów z Klientem na odległość za pośrednictwem Serwisu.
- Usługodawca, w związku ze świadczeniem Usług, posiada licencję przewoźnika (tzw. licencję transportową) na przewóz osób dla:
- samochodów osobowych;
- samochodów konstrukcyjnie przystosowanych do przewozu od 7 do 9 osób, typu VAN; a także zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.
§ 2 Definicje
Ilekroć w niniejszym Regulaminie mowa jest o:
- Formularzu zamówienia – należy przez to rozumieć interaktywny formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybór usług i warunków ich realizacji, w tym sposobu płatności;
- Kliencie – należy przez to rozumieć każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Serwisu;
- Konsumencie – należy przez to rozumieć osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej oraz osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, która zawiera z Usługodawcą umowę w ramach Serwisu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Usłudze – należy przez to rozumieć dostępną w Serwisie usługę turystyczną lub transfer, będącą przedmiotem Umowy między Klientem a Usługodawcą;
- Karcie Usługi – należy przez to rozumieć stronę, na której znajdują się szczegółowe informacje o danej Usłudze, sprzedawanej w Serwisie;
- Przedsiębiorcy – należy przez to rozumieć osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobę prawną i jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonującą we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Serwisu;
- Serwisie – należy przez to rozumieć stronę internetową, prowadzoną przez Usługodawcę pod adresem internetowym https://www.gr8way.pl/;
- Umowie – należy przez to rozumieć umowę o świadczenie Usług rezerwacji usługi turystycznej lub transferu, zawieraną albo zawartą między Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu;
- Umowie zawartej na odległość – należy przez to rozumieć umowę zawartą z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
- Usługodawcy – należy przez to rozumieć GR8 WAY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (31-018), ul. Świętego Jana 2, wpisaną do Rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000738190, NIP: 6762551411, REGON: 380638840;
- Zamówieniu – należy przez to rozumieć oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy z Usługodawcą.
§ 3 Kontakt z Usługodawcą
- Usługodawca umożliwia kontaktowanie z się nim, niezależnie od pory dnia, w następujący sposób:
- kontakt listowny, pod następującym adresem pocztowym: ul. Świętego Jana 2, 31-018 Kraków;
- kontakt mailowy, pod następującym adresem e-mail: booking@gr8way.pl.
- Usługodawca umożliwia również kontaktowanie się z nim telefonicznie, pod następującym numerem telefonu: +48 12 352 34 55, w godzinach między 6.00 a 23.00, od poniedziałku do niedzieli.
§ 4 Zakres Usług i warunki techniczne ich świadczenia
- Usługodawca udostępnia Klientom, za pomocą Serwisu, następujące usługi świadczone drogą elektroniczną:
- wyświetlanie zawartości Serwisu;
- rezerwacja usług turystycznych oraz transferów.
- Usługi, o których mowa jest w ust. 1, świadczone są przez Usługodawcę w języku polskim.
- Usługi, o których mowa jest w ust. 1 lit. b, świadczone są przez Usługodawcę odpłatnie, zgodnie z cenami każdorazowo wskazanymi w Karcie Usługi.
- Aby Klient mógł skorzystać z Serwisu oraz udostępnionych w nim treści, powinien posiadać:
- możliwość połączenia się z siecią Internet;
- urządzenie oraz oprogramowanie, pozwalające na przeglądanie stron WWW;
- skonfigurowaną i zaktualizowaną do najnowszej wersji przeglądarkę internetową;
- włączoną obsługę plików Cookie i JavaScript.
- Korzystanie z usług, o których mowa jest w ust. 1, nie wymaga założenia konta w Serwisie.
- Usługodawca nie pokrywa kosztów połączenia urządzeń Klienta z Internetem.
- Usługodawca zapewni prawidłowe funkcjonowanie Serwisu oraz swobodny dostęp do znajdujących się w nim treści. W przypadku planowanych przerw w działaniu Serwisu, Usługodawca niezwłocznie poinformuje o nich Klientów poprzez umieszczenie w Serwisie stosownego komunikatu.
- W przypadku nieplanowanych przerw w funkcjonowaniu Serwisu, spowodowanych m. in. awariami, Usługodawca zobowiązuje się do podjęcia działań ukierunkowanych na rozwiązanie lub usunięcie przyczyn takich przerw.
- W szczególnych przypadkach, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność Serwisu, Usługodawca ma prawo do czasowego wstrzymania lub ograniczenia świadczenia Usług, bez konieczności wcześniejszego poinformowania o tym Klientów. W takim przypadku Usługodawca jest zobowiązany do niezwłocznego podjęcia działań ukierunkowanych na rozwiązanie lub usunięcie przyczyn takich przerw.
- Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu oraz z udostępnianych w nim treści wyłącznie we własnym zakresie, zgodnie z ich przeznaczeniem, obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami Regulaminu, mając jednocześnie na uwadze poszanowanie dóbr osobistych osób trzecich.
- Z chwilą rozpoczęcia korzystania z Serwisu, Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
- Zabronione jest dostarczanie przez Klientów, za pośrednictwem Serwisu, treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, poniżającym, mogących wprowadzić w błąd, a także treści zawierających wirusy lub też mogących, w jakikolwiek sposób, wywołać zakłócenia lub uszkodzenia systemów teleinformatycznych Usługodawcy lub innych Klientów. W przypadku otrzymania przez Usługodawcę urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze dostarczonych przez Klienta, Usługodawca może niezwłocznie usunąć te dane lub uniemożliwić dostęp do tych danych. W przypadku otrzymania przez Usługodawcę urzędowego zawiadomienia o bezprawnym charakterze danych dostarczonych przez Klienta i uniemożliwienia dostępu do tych danych, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem takiego Klienta za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych.
- W przypadku uzyskania przez Usługodawcę wiadomości o korzystaniu przez Klienta z Usług niezgodnie z Regulaminem, Usługodawca powiadomi Klienta o treści uzyskanych informacji oraz skieruje do Klienta żądanie niezwłocznego zaprzestania nieuprawnionych działań, pod rygorem zaprzestania przetwarzania jego danych i możliwości korzystania z Usług.
- Usługodawca, z zastrzeżeniem przepisów obowiązującego prawa, nie ponosi odpowiedzialności za:
- problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w urządzeniach, systemie teleinformatycznym lub w infrastrukturze telekomunikacyjnej, z których korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi prawidłowe korzystanie z Serwisu oraz usług świadczonych za jego pomocą;
- skutki korzystania z Serwisu i zawartych w nim treści przez Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, postanowieniami Regulaminu lub zasadami współżycia społecznego;
- niedostępność Serwisu spowodowaną działaniem siły wyższej;
- niedostępność Serwisu spowodowaną działaniami lub zaniechaniami Klienta.
- Klient zobowiązuje się do zwolnienia Usługodawcy z jakichkolwiek kosztów bądź odpowiedzialności, związanych z treściami, o których mowa w ust. 8, dostarczanych przez Klienta do lub przez Serwis, w szczególności w przypadku roszczeń wysuwanych wobec Usługodawcy przez osoby trzecie.
§ 5 Informacje ogólne
- Usługodawca, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Serwisu, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Składanie Zamówień przez Klienta na Usługi opisane w Serwisie możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych, umożliwiających realizację Zamówienia.
- Ceny podane w Serwisie są podane w walucie euro i są cenami brutto, uwzględniającymi prowizję dla operatora płatności, opłatę rezerwacyjną oraz podatek VAT.
- Klient jest informowany o całkowitej kwocie do zapłaty w trakcie składania Zamówienia.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Usług, w szczególności w przypadku, gdy te zostaną zmienione przez podmioty oferujące bilety wstępu do obiektów, do których organizowana jest usługa turystyczna, a także do przeprowadzania akcji promocyjnych, na warunkach określonych w komunikacie informującym o danej akcji promocyjnego. Klient nie ma prawa żądania uwzględnienia zmiany ceny Usługi w przypadku złożenia zamówienia przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
§ 6 Zasady składania Zamówienia
- W celu złożenia Zamówienia, Klient powinien dokonać wyboru Usługi, którą jest zainteresowany, poprzez wrzucenie go do wirtualnego koszyka.
- Składając Zamówienie, Klient zostanie przekierowany na stronę partnera Usługodawcy, za pomocą której dokona wyboru parametrów Usługi, udostępnienia danych niezbędnych do złożenia Zamówienia oraz opłaci Usługę.
- Po wybraniu Usługi, Klient dokonuje jej personalizacji, poprzez wybranie – z udostępnionych w Serwisie lub na stronie partnera Usługodawcy – preferowanych terminów oraz godzin realizacji usługi turystycznej lub transferu, a także liczby uczestników, dla których realizowana ma być Usługa, z uwzględnieniem czy są to osoby dorosłe, czy też dzieci.
- W zależności od rodzaju Usługi, Klient może zostać poproszony o podanie lub wybranie z dostępnych w Serwisie dodatkowych informacji, w szczególności adresu odbioru Klienta, numeru lotu czy typu samochodu.
- W toku składania Zamówienia, Klient powinien podać swoje następujące dane osobowe:
- imię i nazwisko jednego uczestnika, jego numer telefonu oraz adres poczty e-mail – w przypadku Usługi transferu;
- imiona i nazwiska wszystkich uczestników, numer telefonu oraz adres poczty e-mail jednego z uczestników – w przypadku Usługi w postaci usługi turystycznej.
- Po zatwierdzeniu wprowadzonych danych oraz wybranych Usług, Klient, za pośrednictwem strony partnera Usługodawcy, zobowiązany jest dokonać płatności za Usługi (z góry). Brak płatności skutkować będzie niezawarciem Umowy.
- Klient zostanie automatycznie przeniesiony na stronę partnera Usługodawcy w celu dokonania płatności.
- Płatności za Usługi można dokonać wyłącznie przy wykorzystaniu karty debetowej lub kredytowej albo przelewem bankowym, w ramach tzw. usługi Sofort, za pośrednictwem operatora płatności Stripe. Informacje o sposobach dokonywania płatności oraz warunkach takich transakcji Klient znajdzie na stronie internetowej ww. operatora, tj. https://www.stripe.com/.
- Dokonując wpłat, Klient powinien postępować zgodnie z instrukcjami operatora płatności.
- Dokonując wpłat, Klient może zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych. W takim przypadku administratorem danych osobowych będzie operator płatności. Informacje o sposobie przetwarzania takich danych osobowych Użytkownik znajdzie na stronie internetowej operatora, znajdującej się pod następującym adresem: https://www.stripe.com/.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient będzie informowany w wiadomościach mailowych, przesyłanych na adres mailowy podany przez niego przy składaniu Zamówienia, o aktualnym statusie realizacji Zamówienia, w szczególności o numerze rezerwacji.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta, na adres poczty e-mail wskazany przez niego przy składaniu Zamówienia, potwierdzenia dokonania rezerwacji, zawarta zostaje między Klientem a Usługodawcą Umowa.
- W przypadku dalszych kontaktów Klienta z Usługodawcą, Klient może zostać zobowiązany przez Usługodawcę do wskazania numeru rezerwacji, w celu prowadzenia sprawnej komunikacji.
§ 7 Prawo odstąpienia od Umowy i odwołanie Usługi
- Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- o świadczenie Usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
- o świadczenie Usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia Usługi.
- W przypadkach innych niż wskazane w ust. 1, Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg ww. terminu rozpoczyna się od zawarcia Umowy.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną, poprzez przesłanie oświadczenia na adresy – pocztowy lub e-mail – podane w § 3. ust. 1 niniejszego Regulaminu.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Usługodawca niezwłocznie prześle Konsumentowi, na podany przez niego adres e-mail, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Skutki odstąpienia od Umowy są następujące:
- w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę tę uważa się za niezawartą;
- w przypadku odstąpienia od Umowy, Usługodawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności;
- zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu należności bezpośrednio Konsumentowi, jeżeli dokonał on płatności przy użyciu cudzego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej. W takiej sytuacji zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Usługodawcy albo w inny sposób, za wyraźną zgodą Konsumenta.
- W przypadkach, w których Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, może on skorzystać z darmowej rezygnacji z Usługi, z zastrzeżeniem, że taka możliwość przysługuje Klientowi nie później niż na 24 godziny przed wybranym przez Klienta terminem Usługi w postaci usługi turystycznej lub transferu.
- Usługodawca zastrzega, w sytuacjach od niego niezależnych, a leżących po stronie podmiotów realizujących usługę turystyczną lub transferu (jak np. wizyta w muzeum delegacji rządowych, obchody uroczystości itp.), odwołanie wykonania Usługi. W takim przypadku Klientowi zwracane są środki pieniężne zgodnie z zasadami przewidzianymi u organizatora usługi turystycznej lub transferu.
§ 8 Reklamacje
- Usługodawca odpowiada wobec Konsumenta za brak zgodności Usługi z Umową. Do postępowania reklamacyjnego w takim przypadku zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w § 3. ust. 1 niniejszego Regulaminu adresy Usługodawcy.
- Klient, w treści reklamacji zobowiązany jest podać informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności:
- rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości;
- żądanie Klienta;
- dane kontaktowe Klienta, na które możliwe będzie wysłanie odpowiedzi na reklamację, tj. imię i nazwisko, adres poczty e-mail lub adres do korespondencji.
- Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa, Usługodawca rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia przez Klienta.
§ 9 Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców
- Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą wyłącznie Przedsiębiorców.
- Usługodawca, w sytuacji, gdy Usługi mają być świadczone na rzecz Przedsiębiorcy, przedstawia mu indywidualnie przygotowaną ofertę.
- Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi wobec Przedsiębiorcy zostaje wyłączona.
- Przedsiębiorcy nie przysługuje prawo odstąpienia od zawartej Umowy.
- Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Przedsiębiorcą w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Przedsiębiorcy żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
- Usługodawca może wypowiedzieć Umowę zawartą z Przedsiębiorcą ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn takiego wypowiedzenia. Wystarczające w takiej sytuacji będzie przesłanie Przedsiębiorcy odpowiedniego oświadczenia.
- Odpowiedzialność Usługodawcy w stosunku do Przedsiębiorcy jest ograniczona, bez względu na jej podstawę prawną do wysokości zapłaconej ceny. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialność w stosunku do Przedsiębiorcy za utracone korzyści.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Przedsiębiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
§ 10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą;
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą;
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 11 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zbieranych za pośrednictwem Serwisu, jest Usługodawca.
- Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności, dostępną na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem /polityka-prywatnosci.
- Administrator danych osobowych nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta nieprawdziwych danych osobowych.
§ 12 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Serwis, zawierane są w języku angielskim. W tym samym języku następuje realizacja Usług.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest:
- zmiany przepisów prawa;
- zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
Każdorazowo takie zmiany wchodzą w życie z chwilą umieszczenia zmienionego tekstu Regulaminu w Serwisie, z zastrzeżeniem, że takie zmiany nie odnoszą skutku wobec Klientów, którzy zawarli z Usługodawcą Umowę przed wprowadzeniem zmian Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Powyższe nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie Umowy. Jeśli więc przepisy, które obowiązują w państwie Konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze Umowy, to znajdą one zastosowanie w Umowie.
- Regulamin jest udostępniony Klientom za pośrednictwem Serwisu nieodpłatnie, w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.